luni, 5 aprilie 2010

Fotografii de la intilnirea de 20 de ani


In vara lui 2003 ne-am intilnit la Cluj Napoca o mica parte din colegii de promotiei TCM 1983.
Cu aceasta ocazie am facut si o fotografie de grup in fata facultatii. Fotografia mea este de proasta calitate dar sunt sigur ca sunt multi colegi care au o imagine mai buna. Va invit sa va postati fotografiile facute cu aceasta ocazie pe blog.

Nu am de gind sa nominalizez pe cei din fotografii, dar nu pot trece mai departe sa nu amintesc ca Silviu Galis a fost unul dei cei care au muncit ca intilnirea sa iasa bine.

De la Didi Racolta astept mai multe fotografii (stiu ca le are undeva in calculator).

Sandu Carean care a fost printre organizatori, a avut un cuvint de bun venit.
Cer ajutorul vostru pentru a rememora profesorii prezenti cu aceasta ocazie.

Trebuie amintit ca au spus citeva cuvinte domnul profesor Petriceanu si a prezentat cursul festiv domnul profesor Liviu Deac.




La terminarea cursului festiv am iesit sa ciocnim un pahar de sampanie si am povestit vrute si nevrute din anii de studentie.

Am primit fiecare ecusoane cu numele (facute de Didi Racolta). Foarte buna initiativa si sa va povestesc de ce. Cind am ajuns in parcarea facultatii linga noi tocmai sosisera sotii Cotetiu. Ne salutam ne pregateam cravata si faceam ultimele retusuri inainte sa intram. In stinga parcheaza o masina cu numere de Italia. Coboara din masina un tip brunet cu ochelari de mafiot care ma saluta vesel. Eu surprins ii raspund printre dinti "SALUT" si continu coversatia cu sotii Cotetiu. In sinea mea ce mai vrea si asta de la mine.

Ne terminam pregatirile si intram. La momentul sampaniei ajung sa ciocnesc si cu cel care m-a salutat in parcare. Citesc ecusonul si surpriza era Matea Stelian colegul meu de grupa. Nu stiu daca si altii au patit la fel dar eu imi cer scuze de la Stelica pentru cele intimplate


Colegul nostru Mircea Cosma este cel care a dat tonul discutiilor referitoare la : A fost sau NU a fost ARMATURA Zalau.

Rostas Arpad a filmat deci astept sa trimita si un filmulet ca este loc destul. Cine ii stie adresa de e-mail?
In deschiderea petrecerii de la restaurantul Napoca ne-a vorbit domnul profesor Ripeanu.

A fost ascultat cu mai multa atentie decit la cursuri.

Pentru multi dintre noi a fost ultima ocazie cind l-am intilnit.
Despre petrecerea ce a urmat imaginile vorbesc de la sine.

Tot cu atunci a fost spusa intimplarea lui Ioan Pintea, care a facut un seminar singur cu profesorul Ripeanu. Restul grupei am fugit sa vedem vedem un meci de fotbal. Cine va scrie povestirea intreaga? Cele petrecute sunt in spiritul multor povestiri care circula despre profesorul Ripeanu.



Dan Opruta explica Adrianei Cotetiu cum sta treaba cu termotehnica.


2 comentarii:

Dan Chereches spunea...

Azi am trecut prin Reghin si m-am oprit pe la firma unde este director Pintea Ioan. Am vorbit depanat amintiri, am baut o cafea si am promis sa ne revedem inainte de intilnirea din 2013. Si cu ajutorul lui Ioan speram sa adunam mai multe date despre colegi despre care inca nu stim mare lucru.

Dan Chereches spunea...

Inca ceva trebuie sa-i duc un miel lui Pintea pentru ca l-am botezat Vasile. Am facut corectura in text.

Trimiteți un comentariu

 
Copyright © 2010 TCM '83 - Cluj Napoca. Toate drepturile rezervate.